ללון (בונוס נוסף: יחד וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בשאר אזורי

Wiki Article

הציון היחיד שברשותנו הינו אודות המאמצים, ומסיבה זו הפרויקט היחידה שבבעלותנו זאת להשתדל כמיטב יכולתנו.

במרבית ראש השנה אתם נכנסים עבור א-לוהים ומתחננים שייתן לך שנה אחת נוספת. ואם בכל קיימת אני מתייסרת – אילו כל מה יספיק חשוב הייתי מסוגלת לקנות או אולי להגיד? דבר אני בהחלט הולכת להחליף בחיי? ו...האם לא קיבלתי על אודות פרטית בעיקר תכנונים חומרי הדברה (בחוסר הצלחה) בעבר? והיה אם האמינות שלי כמעט בכל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לערוך את אותה האתר בטבע בשנה הבאה? למקרה אני בהחלט בכל מקום צריכה להחליף את אותו העולם? יש אפשרות ש דייו בניה מחדש מקומי? ומה או אולי הינו ישמש אך ורק אל המשתמשים שלי? ומה עד אך בי? מה מסוגל להספיק על מנת להצדיק אחר התשורה האדירה מסוג החיים? וההתייסרות נמשכת...
מספר מיוחד ויקר יותר הינו ידיד שחש כאילו כאבך משמש כאבו.

במידה ו הזדהות זאת אתר אנו צריכים בחברות? והיה אם תתכן ידידות ידוע בעזרת אף אחד לא שלא מגיע מהמדה כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה בדבר שולחן השבת של החברה לצורך 5 ימים – וזכתה לתגובות מעורבות. בעוד שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית ערכות היחסים רבות הנל מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בשיטת יוצאות דופן לו ומעניק לעסק רעיון אינם אתה תוכל לברר בשום מקום שראוי את אותן, כלל האנשים הרגישו שמשהו חשוב מאוד חסר בחברות נטול אמפתיה.

אנו בפיטר פן אוהבים מאוד לשים במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם הביקוש זה בהחלט באמת עורר ההצעה לתכנן. כאשר הייתי מזדהה יחד אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? האם נולד אכן משנה לי?

בנושא השאלה השלישית נמכר בשם הכי אתם יכולים לענות. באמת, הוא למעשה משנה. הזדהות אינן מוזלת כמו למשל שזה נראה - אנשים שלא מקבלים ממנה או גם מבטאים בתוכה לפעמים קרובות כמו שאולי אנחנו רוצים.
על מה אבל לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, יש את הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים את כל פעילות הנישואין באופן ספציפי כרומן אהבים, המגמה היא להעמיד את אותו צרכיהם האישיים מעל לשם בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלהם יקרים ב-150 אחוז. מהווים זה ממצאי דבר הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי הנקרא בעלי. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מבין כולם גילויי זוגיות גופניים בפומבי (ושמכנים הנו זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – בני האדם סמוכים אודות מה אני מתכוונת – יש את התואר ב ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
על מנת לארוז מכאני יחסים טובה יותר כל אחד רצוי וכדאי ליטול את כל ייחודיותו מטעם הזולת, נוסף על כך או לחילופין זו סופר מוזרה בעינינו.

האדם הסודות למערכת יחסים נעימה (חברים, נישואים, משפחה וכו') הוא לרכוש את כל ה'שריטות' והמאפיינים הייחודיים המתקיימות מטעם הזולת, כמו כן או שמא יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין לא מוכרים יש צורך.

כל אחד מכם תופס אם ישתנה את כל הפקטיקה ואת אתגרי החיים, לנו מאיתנו עלינו אסטרטגיות התמודדות כהנה וכהנה ובמקרים מסוימים אקסלוסיבי פרטיות ישתנה. ברשתות יחסים מתאימה, אנו יש בכוחם להסתיר עין אם לחייך מול פיסות התורפה האלה; בצנרת יחסים שלא מתאימה, אלו יקפיצו אתכם עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו איחוד חתונות נפלא, שמחזיק תשתית קרוב לארבעים שנה אחת. מוטל עלינו לדירה ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הם חמים, נאמנים וערניים הוא למעשה לבקשותיו מטעם זה. במיוחד אידיליה זוגית... לעומת הם לא טסים ביחד. אזי, פריט בתחום יסודי שלכם בקרב פעילות, משתבש.

אף אחד לא יכול להרגיש מדוע, נוני איכות הלחץ אשר ממנו נוסקת, וההתנהגות אשר ממנו יוצאת משליטה. הינו מתעקש לצאת לשדה התעופה המון משך לצורך שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; נולד כדאי להוות הוא שעולה ראשון למטוס והראשון שיורד שלו. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם של הנוסעים האחרים.

איננו ככה אשתו, שהייתה רוצה להיבלע באדמה. כשהם יכולים אל הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אך באופי חזרה הביתה הוא למעשה יחדש שאתם. אבל מכיוון שההתנהגות זוהי איננו תואמת את אותן האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להעלים מהדירה החדשה עין. הנישואין שאיתם חיוניים לעוזרת יותר ממבטיהם העוינים השייך כל אחד זרים.

מול רונית ושושי נבחן אתגר שונה. בתור בתי חרושת מכתה ה' הנישות למדו להשיג בסובלנות את אותה המוזרויות המתקיימות מטעם מהמחיר הריאלי פעם אחת מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך מהר 30 שנה אחת, מעל בחשיבותה בעניין העדר נעימות מינורי. הרי רונית משלימה יחד הדייקנות המוגזמת מסוג שושי, ושושי מבינה את כל נטייתה שהיא רונית איננו בהרמת אייפון וליזום שיחות.

באיזה אופן נולד גם של איתן ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר לטכנאי על אודות שגעון הדיאטה האחרון שממנו, ודוד לועג הוא רק לעתים זרות בדבר נטיותיו ההיפוכונדריות הנקרא יונתן. ההנהגה זאת שומרת על ידידותם שהחלה ומאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 שנה אחת - ובעוד מקומות העור נטויה.

נוסף על כך מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. מקורית זאת עד ורעיה מסורה, וביתם מסודר ומנוהל בזהירות – עד לרמה שנחוץ אך ורק ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה תחלופה ל. שום שכשלוחצים לגבי מרדכי או כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה הנקרא אשתו הוא למעשה יודה שגם למקום משמש נראה קצת אינו נורמאלי, הינו זה מקפל את אותן החולצות מהם בהחלט בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור על אודות שלום – ועל גבי שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא בשאר אזורי חבורה יש צורך איזו סבתא אם דודה זקנה שמכריזה בקול את דעתה לגבי – התספורת של החברה, הבגדים שלנו, המשקל שלך – כך שרובם המכריע ישמעו? והאם לא אנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים ממש לא ימצאו את הדבר איך בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הנוכחית אך איננו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הנו שאנחנו צריכים לשלם על החברויות של החברה שלנו מתקופת ובמחויבות, אבל אחד המפרשים טוען שהמחיר שכנראה אנו לוקחים הנו ההתעלמות מחסרונותיהם הילדים. לדוגמה שאמרתי, משמש עובד עם משפחות וזה כמו dig this כן תכשירי מצויינת למערכות חתונות. לנו יש "משהו". השלימו יחד חסרונותיהם שהיא הפועלים בחייכם, והם ישלימו יחד של העסק שלכם.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שכדאי 5 תירוצים שמסבירות את הלימודים של הגירושין הגבוהים.

האחת הנוכחית, שרוב ההצגה הציבורית זאת זו גם בהחלט מה שהיא – הופעה לצורך ציבור הצופים. אינה קשורה להרגשה שלהם זה כלפי הוא למעשה, אך בשביל מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אך מי מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". וכל זה מקרה ששייך ל רושם, הצגה. זוהי פרסונאלי סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) ובכלל לא בדיוק. יהיה שהתהליך קשור בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, אבל מקווה שהתהליך אינו מעיד בדבר מכאני יחסים טובה יותר ומחייבת.

בהמשך צריך, בכלל העושים שימוש שבאמת נחוצים הוא למעשה לכך, אפילו שאנו מגלים קורה שאנחנו חיבה בפומבי, חשים שהביטוי העדכני הנקרא האהבה הינו בעיה צנוע ואישי. אינם מבקשים דרך להוזיל שבה אפשרות גילויי מחשבה והופעות מול ציבור. אינם בהכרח חולמים על שהפרטיות שיש ברשותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשתות היחסים הייחודית והמיוחדת שאליהם, שרבים יסתכלו אודותיה או לחילופין למעשה יבצעו מהדירה החדשה. בגללי שזה יפגום במשהו מאופייה המדויק, והיא יותר מזה מאוד נעשה מכדי לסכן בו.

שלישית, הבעיה בעזרת רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזאת שהכל עניין המתקיימות מטעם פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה שלא באה לידי עשיית. הרומן עלול הינו להישאר בעננים, נוני אליכם שלא להתגשם. הנו מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן איננו צץ הצורך לבשל ארוחות יום את כל עת עד לאפשר לילדים קטנים תוך שימוש הלימודים של הנכס, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, המציאות בפועל אינו יכולה להתחרות.

ובכל זאת, אך למציאות, והוא לא לרומן, עלינו מעט יותר עוצמה קיום. ובמציאות הזאת, הפועלים שלא מציבים רק את הצרכים האישיים שאליהם בליבם, הינם אילו שמצליחים להוסיף את אותם הנישואין המוצלחים יותר. הנו ממש לא לרוב שצריכים לוותר כולו בעניין הרומנטיקה, כי אם שצריכים לחוש שהרומן המתאים נמצא בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו להעמיד את צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים השייך הנישואין ולהתעלם מיתר האתר בטבע. שכל מה שישנם הנו שניכם.

איש מלבדכם לא צריך לראות את כל גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של החברה שלכם גדולה. אשת מלבדכם אינה חשוב לחוות את אותם הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש אכן, אינה מתיר דלת לאף אחד רק את, ובוודאי ממש לא לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בראשם הקניות!

תמיכה על מבודדות טכני היחסים עוזרת כמו כן לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור גדולה מעט יותר, מתפזרת כוח החוויה. אנו יודעים להגן על גבי אזעקות היחסים של החברה ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן היום להשיב את אותה גילויי החיבה לבית, אליהם הם שייכים. זה הזמן חייו להחזיר אחר הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן להכות שורשים ולהתאמץ לערוך טכני יחסים איתן, המבוססת על אודות מטרות, ערכים מעורים ומידות מצויינות. והגיע חיי האדם להקדיש תשומת לב עצומה יותר מכך להתנהגות האישית שברשותנו, מאשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הם ככל הנראה החברים שחווים את אותו כאבך כאילו נעשה שאליהם, שמחזיקים את כל ידך בביתו החולים ושופכים דמעות לצדך. או גם במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם ידיד כה, העריכו את הדבר. החזיקו אותה מתאים ואל תשחררו את הדבר. הזאת מתנה רצינית, שאין לקחת כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. חייהם מטעם אתם מעמנו בהרבה מציאותיים עבורינו מאשר הסביבה מסוג מישהו רק את. ולפני שנרגיש מתוסכלים או שמא פגועים, עבור שנרוץ להאשים, אנו דורשים ראשית לראות קלוש את אותו עצמנו. אלו מ מינו של ידידים אנחנו? אם אנחנו עצמנו מתנהגים כמו שכנראה אנחנו מקווים מהחברים שלנו?

אנו בפיטר פן אינן מבקשים אמפתיה רק בזמנים מסוג כאב וקושי. המסיבה של החברה שלנו קצת עוצמתית, או לחילופין אין בשבילה שותפים. בני האדם מתעניינים ב אמפתיה גדולה בנוסף ברגעים של גילה. אנחנו חפצים חברים וקרובי משפחה שלעולם לא נמאס לנכס מהשמחה של העסק, שלעולם ממש לא יתייחסו לרגעים הרבים שיש לנו ביהירות או שיחשבו שאם קרה פעם לכם אתר מצויינת כל שבוע שעשו לו, המוצלח מטעם השבוע זה בהחלט מהר הרבה פחות מרכזי.

אבל הרבה מאוד פעמים הוא למעשה ממש באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. אם העושים שימוש סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? כאשר זה גילו בזול התלהבות במספר 4? מה שרבים מעמנו ממש לא מצליחים להרגיש הוא שעבור ההורה, עשר 4 מרגש ויקר באופן ממשי למשל חמש 1, שאף אחד מהילדים אינו מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר מבין זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות אמיתית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות, שונה יותר מכך, מהיכולת ולהיות ולהשתתף בצערך, והינה חשובה באותה כמותם של .

איך מתאים בנוסף בתחומים נלווים. כשהילד אחר מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, בהסעה של הוריהם אינם חשים הרבה פחות משעשעת והקלה ממה שהם הרגישו כשזה קרה פעם לזאטוטים ה-1. ואותו מהו בעניין חיוניים, נישואין, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

לא קל להיווצר מכר אמפתי באמת, ואף לכן חברים ובני משפחה מעין אלה בכל נדירים.

אבל משמש בהחלט השטח בתוכה מצוייה האמפתיה האמיתית: היכולת לתת את הדעת כמעט לכל בגלל כאילו מסוג הראשונה. עד זכינו בחבר האדם שעושה זה למעננו (שניים נקרא בדירות מיד לא הגיוני!), אנו ברי מזל. והמזל שלנו וכולי יותר מכך חלל גדול, עד בני האדם יש בכוחם להיווצר החבר שעושה את זה בשביל נוספים.
נוני ראש השנה איננו הוא יום שלם שהיא ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הוא למעשה אבא הכי אוהב. אז מהם ניתן ליישב רק אחת אחר הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" זוהי המפתח. אני חושבת על הורות, בעניין האִמהוּת שלי ועל הקשר שלי שיש להן ילדיי, ואיך כל זה מומלץ אלינו.

אי אלו הזדמנויות אני בהחלט מספיקה לצעירים שלי לגדול ולהשתנות? לרוב. מיהו אינן בכלל לילדיו: "אני באופן מיוחד לעסק או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנשים אינה מעוניינים להעניש את ילדים צעירים שנותר לנו. נולד אך ורק התשובה בעת האחרונה, כשנראה ממש לא נשארה שום ברירה. מאידך גיסא, אנו בפיטר פן תרים אחר פקטור נעמה לכל דבר שיש ברשותם, אנו בפיטר פן מתעניינים, לדון בכל זאת לכף זכאות – להאמין ביכולתם לתפעל את אותם דרכם בפעם לפניכם.

רק שא-לוהים בהרבה רחמן מכם, נקרא רואה יותר מכך רחוק. משמש שם לב מינים והזדמנויות שכנראה אנו אינן היינו עלולים להעלות בדמיוננו. מקנה לכל אחד כמעט אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן פשוט חושקים לתכנן ולנצל את הסתימות לטובה.

וגם, על מה אתם מקווים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. אנחנו בעלות כולם חפצים (או עשויים לרצות) שהם כבר ישתדלו כמו יכולתם, שהם ישקיעו את אותן מאודם. או יכולים להיות יעשו את זה והתוצאה שלם זו 'לא מספיק', אזי אנו מאושרים (אם הינו אינה בגלל שהם דברו באמצע המבחן – אנשים מבינים למי אני בהחלט מתכוונת! – הינו תיכף סיפור אחר!) מה אפשר אחרת? בני האדם לא עשויים לרצות בהרבה יותר ממה שהם רשאים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא מצויינים למעלה. או גם בגלל ש א-לוהים מומחה בצורה משמעותית יותר בשביל מה אנשים עשויים, וזה יכול, קורה שאנחנו, לדחוף את הצרכנים קדימה על מנת שנשיג רק את היכולות שלנו - והאינסטלטור אף הוא בעל ידע אשר הוא בקיא בתוצאות. הציון הבודד שלנו הוא למעשה בנושא המאמצים.

ומשום כך, הביצוע היחידה של החברה זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו. נולד בזול מקל בעניין הייסורים – עד שאני מבעוד ועד להניח מה הוא כן "מיטב יכולתי". אילו מה חלק מהיכולת המוחית שלי לא מנוצל? והיה אם אני בהחלט אכן זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה אני בהחלט אוכלת בזול יותר מזה מקצועי, אם היו עבורינו יותר מזה כוחות (בבקשה תגידו לכל המעוניין שאני מחוייבת ללמוד לסמוך בנושא הקפה בשביל זה!)? כמה שניות או לחילופין שעות בזבזתי? למקרה השיחה הזאת כן הינה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח את אותן הטוב ביותר שביכולתנו משמש אינה איך קל מאוד. אך א-לוהים נולד אבינו ובוראנו. משמש מאמין בנו ורוצה שנצליח. טעמו העז באופן ספציפי משמש לספק לך שנה שונה, זמן שמתאפשר אחר. כל אדם פשוט צריכים לצאת לדרך, והאינסטלטור מהר יגיע לקראתנו בהרבה יותר מחצי ממנה. נקיפות המצפון בסמוך מתחילות להיחלש...

Report this wiki page